Social Icons

twitter facebook Google+ linkedin rss feed email

miercuri, 3 iunie 2015

După anul I de facultate...

Din cauza problemelor tehnice(căminele universității Politehnicii și Universității de Vest au rămas fără internet), nu am reușit să postez pe blog săptămâna trecută. Dar, acum sunt acasă și internetul este foarte bun(Doamne ajută! De mult nu am mai avut internet bun și fără limitări).

Vreau să vorbesc astăzi despre faptul că un an de facultate s-a dus prea repede. Am intrat în sesiune, însă după examene s-a terminat anul I, anul de bobocime și chiar a fost interesant. Am învățat în mare parte, ceea ce nu mi-a prea lăsat timp să vizitez atât de multe. Dar s-au întâmplat multe lucruri.

Am venit și eu la Timișoara având așteptări destul de mari și până acum am învățat  cam cât ar trebui să vorbesc, cum trebuie să comunic, am învățat că nu conteaza look-ul cât conteaza să fii integralist, deoarece mai importantă e facultatea. Cea ma importantă învățătură a fost să am grijă de mine. Am înțeles că anul II este și mai greu decât primul, dar abia aștept să învăț cât mai mult, să acumulez cunoștiințe și să cunosc lumea asta.

La început de an eram un copil și mă plângeam de orice lucru care nu îmi plăcea. Acum m-am învățat că unele lucruri așa trebuie să fie. Și am învățat multe lucruri despre mine. Ba chiar am descoperit că am probleme pe care trebuie să le rezolv, defecte care mă duc în jos. Asta am învățat prin oamenii pe care i-am întâlnit în viața mea și în contrast cu ei m-am descoperit pe mine. Mi-am făcut prieteni, am aflat adevăruri despre alti prieteni și mi-am dat seama că prin aceste chestii trebuia să trec în liceu. Dar ce contează e că încep să mă cunosc și să cresc.

Evident, anul ăsta de facultate m-a făcut să slăbesc destul de mult, ceea ce abia când am avut timp să respir, am observat. Este interesant faptul că acum, deși sunt foarte slabă, simt că pot mânca mai mult decât înainte și trebuie să precizez asta: mi-a fost dor de mâncarea de acasă care e mereu bună și proaspătă. După un an de facultate m-am schimbat, subiect despre care voi vorbi miercuria viitoare.

După un an de facultate la Timișoara am învățat despre mine, ce defecte am, am învățat să mă descurc singură, am învățat că facultatea asta nu e așa imposibilă cum au făcut-o unele persoane să pară, înainte să mă înscriu la ea, am învățat să tac când trebuie, am învățat să apreciez ce am, am învățat că oamenii sunt foarte diferiți și nu toți te plac(unii te urăsc fără motiv, dar e problema lor), am învățat că am hateri și cum să mă comport cu ei, am învățat o parte din Timișoara, am învățat multe lucruri pe care nu le știam.

Și cel mai important, am învățat să mă iubesc și să mă accept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa si tu un comentariu si spune-ti parerea

 
 
Blogger Templates